~ stop onani dari sekarang! ..


- Remaja Brazil maut dipercayai terlebih melakukan onani - 
TRIBUNNEWS.COM melaporkan seorang remaja berusia 16 tahun dari Rubiato, Goias, Brazil meninggal dunia dipercayai akibat terlalu banyak melakukan onani
Pada suatu hari, dia dikatakan melakukan masturbasi berpuluh kali sebelum ditemui telah meninggal dunia pada keesokkan hari oleh ibunya.
Sebelum kejadian, ibunya telah mengetahui anaknya mengalami masalah ketagihan seks dan merancang untuk membawa anaknya mendapatkan rawatan bagi mengubati ketagihan seks melampau itu tetapi malangnya dia terlambat.
Seorang teman kelas remaja lelaki itu yang namanya dirahsiakan itu mengatakan sahabatnya itu sangat ketagih seks dan suka melihat tubuh perempuan dalam segala bentuk dan tidak mengira umur.
Dia juga bahkan pernah meminta temannya menonton dirinya melakukan masturbasi melalui kamera.
Siasatan mendapati bilik remaja itu dipenuhi majalah pornografi.
Bahkan, terdapat gambar-gambar yang mengghairahkan dan filem berunsur seks ditemui di komputernya.

                                           =======================================

Onani adalah satu perbuatan tercela dan dilarang keras oleh agama. Akibat jika melakukan terlalu banyak onani baik lelaki mahupun perempuan akan merosakan diri dalam jangka masa panjang. 
Ini telah banyak terbukti akibat dari selalu beronani akan cepat mati pucuk bagi orang lelaki. Bagi kaum perempuan yang selalu melakukan onani pula akan merosakan dinding vagina dan akan mengundang kepada barah pangkal rahim..
Onani juga akan mengakibatkan lemah-lemah badan kerana otak bekerja keras untuk menimbulkan fantasi yang tinggi tentang sex. Orang yang selalu berfantasi tinggi tentang sex akan kelihat tidak bermaya, lesu, tidak bersemangat, tiada seri pada wajah dan akan cepat mengalami lemah lutut.
Oleh itu jika ingin kepuasan batin dipenuhi, lebih baik menikah dan melakukan sex secara halal supaya selamat dunia - selamat akhirat .. wallahhualammm ..



No comments:

Post a Comment